راهنما خرید میز جلو مبلی و عسلی

برای خرید میز جلو مبلی باید مبلمان و فضا منزل خود را در نظر بگیرید، اگر منزل کوچکی دارید میز مستطیلی و مربعی برای منزل شما مناسب تر است. نکته مهم دیگر ارتفاع میز است که تقریبا باید با نشیمن مبل برابر یا کمی کوتاه تر باشد. همچنین جنس میز هم بهتر است از چوب های مرغوبی مثل ام دی اف باشد که کیفیت و دوام بالایی دارد.

میز جلو مبلی

وجود میز جلو مبلی در مقابل هر مبلمانی لازم است. این میز برای پذیرایی از مهمانان و قراردادن وسایل پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا دارای 3 میز عسلی است.

میز عسلی

میز عسلی از میزهایی است که معمولا در منار میز های جلو مبلی می تواند برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر آن این میز می توان برای قراردادن وسایل تزیینی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت میز عسلی و میز جلو مبلی

در زمان خرید یکی از مواردی که شاید حتی قبل از بررسی کیفیت میز مورد توجه مخاطب قرار گیرد، قیمت آن است. سایت آف دکور خیال شما را از این بابت آسوده کرده است چرا که در تمام روزهای سال شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با تخفیف های عالی خریداری کنید.

میز عسلی ام ای اف

میزهای ام دی اف به علت تنوع در طرح و رنگ و همچنین به خاطر داشتن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا نسبت به سایر میز ها با جنس های دیگر طرفداران بیشتری دارند. این مدل میز ها که معمولا ساده هستند برای مبلمان راحتی و دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

میز عسلی سلطنتی

میزهای سلطنتی معمولا از جنس چوب ساخته شده و بر روی پایه های آنها منبت کاری های زیبا زده شده است. این میزها برای مبلمان های استیل یا سلطنتی و دکوراسیون های سنتی مناسب هستند.

میز عسلی ارزان

اگر قصد خرید میز عسلی ارزان دارید باید بدانید که در کنار قیمت کیفیت کار نیز بسیار اهمیت دارد، میزهای ارزان و نامرغوب دوام زیادی نداشته و شما بعد از مدتی استفاده مجبور به خرید دوباره می شوید پس یکبار یک محصول با کیفیت و با دوام بخرید و سال ها از آن استفاده کنید.

میز جلو مبلی ترکیه

میزهای ترکیه ای از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند اما با توجه به اینکه خرید این میزها در این شرایط برای شما بسیار هزینه بر است. ما به شما پیشنهاد می کنیم از میزهای تولیدی داخل استفاده کنید. کارگاه های ایرانی تولید میز، میزهایی با طرح های جدید و مدرن و با کیفیت بسیار بالایی تولید می کنند که به نسبت کیفیتی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

میز جلو مبلی کلاسیک

میزهای کلاسیک به میزهای سلطنتی شباهت زیادی دارند با این تفاوت که طرح این میز ها قدیمی و سنتی بوده و منبت کاری های ظریفی دارند.

میز جلو مبلی جدید

میزهای جلو مبلی در مدل های مختلف و متنوع تولید شده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود میز مورد نظرتان را خریداری کنید. مدل های موجود در استیل فاطر جدید، لوکس و بروز هستند.

سوالات متداول

1- چرا در سایر فروشگاه ها قیمت نسبت به  استیل فاطر بالاتر می باشد؟

فروش اینترنتی و کاهش هزینه ها در فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش قیمت ها شده است و فروش به صورت مستقیم انجام می شود.

2- نحوه ارسال میز جلو مبلی به سراسر ایران چگونه است؟

میز جلو مبلی به سراسر ایران توسط باربری مخصوص ارسال می شود.

3- چطور از کیفیت کارها و شرکتی بودن میز جلو مبلی مطمئن شویم؟

تمامی میز جلو مبلی های موجود در سایت آف دکور شرکتی بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند. میز جلو مبلی کارگاهی در سیستم آف دکور عرضه نمی شود.

4- امکان بازدید حضوری برای میز جلو مبلی وجود دارد؟

برخی از مدل های میز جلو مبلی دارای امکان بازدید حضوری در شوروم استیل فاطر هستند، در مورد سایر مدل ها می توانید به صورت حضوری جزئیات محصول را انتخاب کنید.

5- امکان ثبت سفارش برای مدل هایی که توقف تولید می باشند وجود دارد؟

خیر، با توجه به این که از خط تولید خارج شده اند امکان تولید این محصولات وجود ندارد.

6- امکان انتخاب میز جلو مبلی در رنگ های مختلف وجود دارد؟

بله برخی از مدل ها در رنگ های مختلف تولید می شوند و انتخاب رنگ آنها به عهده مشتری بوده که می تواند آن را به صورت حضوری یا آنلاین انتخاب نماید.

7- از چه چوبی در میزهای جلو مبلی استفاده می شود؟

متریال استفاده شده برای هر میز تلویزیون متفاوت می باشد و تمام میزهای تلویزیون با متریال درجه یک مانند چوب راش یا ام دی اف و … ارائه می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =