قیمت پله پیش ساخته استیل

امروزه با تجمع مردم در شهرهای بزرگ، شرکت‌های گوناگونی اقدام به ارائه انواع محصولات استیل مانند پله گرد نموده‌اند و البته کیفیت و قیمت پله گرد و دیگر محصولات ارائه‌شده نیز متفاوت است؛ اما در میان تمامی این ارائه‌دهندگان تنها شرکت استیل فاطر است که خود تولیدکننده و واردکننده مستقیم انواع محصولات استیل بوده و با اطمینان خاطر کامل از تمامی محصولات استیل ارائه‌شده خود آن‌ را شامل گارانتی بی‌قیدوشرط دوساله دانسته و همواره بر این تعهد خود پایبند بوده است.

 

گاهی ممکن است مشتری قیمت پله گرد و کف پله گرد را از تولیدکننده های مختلف با کیفیت و هزینه های نامناسب دریافت کند و در نتیجه فقط به مدت محدود استفاده کند. در اینجاست که می توان لیستی از قیمت پله گرد را از شرکت رامادر با هزینه ای مناسب تهیه نمود. زیرا تمام جوانب را با هزینه ای مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همانطور که می دانید کف پله گرد میزان اندازه کف پله بستگی به اندازه کف پا و طول قدم ها دارد، اندازه کف پله باید بین 63 تا 65 سانتی متر باشد. در صورت نیاز نیز می توان کف پله گرد را 3 یا 4 سانتی متر نیز پهن تر در نظر گرفت. در این مقاله در مورد قیمت پله گرد، نصب  آن و مزایای آن به بحث می پردازیم.

 

پله گرد

 

حتما بخوانید: کرکره برقی

 

طراحی دکوراسیون داخلی منازل با استفاده از پله استیل

 

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی پله استیل با داشتن ظرافت و استحکام در عین تنوع ظاهری بسیار موردتوجه طراحان قرارگرفته است. جنس اصلی استفاده‌شده در این محصول فولاد زنگ نزن است که علاوه بر استحکام طول عمر بالایی دارد. با استیل شرکت استیل فاطر ، پله استیل باقدرت، تطبیق‌پذیر و زیبایی را با بالاترین کیفیت می‌توانید طراحی نمایید.

 

انواع متنوعی از پله استیل توسط شرکت استیل فاطر ارائه می‌شود که شامل:

 

•    پله استیل نیم‌ گرد (مفصلی)- پله استیل گرد

 

•    پله استیل دست‌ساز

 

•    پله استیل حول محور

 

هرکدام از انواع پله‌های ارائه‌شده دارای ویژگی‌های متنوعی بوده و متناسب با ساختارهای خاصی می‌باشند. کارشناسان و مشاوران شرکت استیل فاطر با توجه به تجربه چندین ساله خود در نصب انواع متنوع پله استیل بهترین مشاور شما هستند در انتخاب مناسب‌ترین محصول با توجه با خواست و نیاز شما.

 

 

پله به عنوان یکی از عناصر اصلی در ایجاد دکوراسیون زیبای داخلی و متصل کننده دو طبقه ساختمان ها می باشد. پله انواع مختلفی دارد که پله دوبلکس یکی از انواع مختلف می باشد که راه ارتباطی بین طبقات و نیم طبقات می باشد که در داخل خانه ها ساخته می شود. پله دوبلکس را می توان با متریال ها و طرح های مختلف اجرا نمود که یکی از جذاب ترین متریال پله دوبلکس که به ایجاد دکوراسیون نوین و زیبا کمک می کند استیل می باشد. از انواع مختلف پله دوبلکس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

 

•    پله دوبلکس گرد

 

•    پله دوبلکس مدرن

 

•    پله دوبلکس چوبی

 

•    پله دوبلکس استیل و شیشه

 

 

مزایای استفاده از پله استیل نیم‌ گرد یا مفصلی-پله استیل گرد

 

استفاده از پله استیل نیم گرد یا پله استیل گرد که نام دیگر آن پله نیم گرد می باشد، مخاطب را مجذوب خود می‌نماید و نگاهی اجمالی به فضای منزل و کسب‌وکار شما، تحسین بیننده را برمی‌انگیزد. فولاد بکار رفته در پله استیل مفصلی یا پله استیل گرد از مواد انعطاف‌پذیر است و پله استیل نیم‌ گرد و همپنین پله استیل گرد را به‌طور یکسان یک انتخاب محبوب برای محیط منزل و کسب‌وکار می‌نماید.

 

پله استیل نیم گرد یا پله استیل گرد طی برآوردی جهانی، ازجمله ابزار هماهنگ با سبک مدرن امروز می‌باشد و محیطی براق و تمیز را در فضای شما به وجود می‌آورد. سطوحی صاف را با تضمین طول عمر بالا و مقاومت در برابر خوردگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

پله استیل نیم گرد

 

حتما بخوانید: ضد لک و ضد بخار شیشه

 

کاربرد پله استیل دست ساز

 

یکی از مدل های پله استیل که کاربرد وسیعی را به خود اختصاص داده است، پله استیل دست‌ساز است و مانند پله های استیل حول محور و مفصلی از پیش‌ساخته نیست بلکه بسته به نوع سفارش و محل کار در کارگاه ساخته می‌شود. نوع استفاده این پله‌ها به‌صورت صاف می‌باشد. برای اجرای کف پله این نوع پله‌ها می‌توان از انواع چوب، شیشه، سنگ و غیره استفاده کرد.

 

 

 

 

پله راه ارتباطی بین سطوح مختلف می‌باشد که انسان برای دست‌یابی به طبقات و سطوح راه ارتباطی با انرژی خود طی می‌نماید. پله براساس فرم، جنس و کاربرد‌هایی که دارد در انواع مختلف وجود دارد. پله از نظر فرم می‌تواند به‌صورت پله گرد باحالت‌های چرخش در پایین و بالا در جهت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. شعاع داخلی در پله گرد 55 سانتی‌متر باشد. ارتفاع سطح و اندازه عرض پله‌ها متناسب با نوع چرخش و دوران پله گرد متغییر می‌باشد.

 

برای به وجود آمدن ایمنی پله گرد باید از نرده در اطراف پله استفاده نمود. نرده استیل را می‌توان برای زیبایی پله گرد و لوکس‌تر شدن فضای اطراف شیشه استفاده نمود. نرده استیل به دلیل تنوع و سازگاری با شرایط جوی و آب و هوایی بهترین گزینه به عنوان نرده راه‌پله گرد محسوب می‌شود.

 

از پله گرد بیشتر به‌عنوان زیبایی برای نما استفاده می‌کنند و برای نمای بهتر دکوراسیون محیط از گیاهان تزیینی، می‌توان استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید پله گرد با محور مرکزی در دسته‌بندی انواع پله‌ها قرار می‌گیرند که امروزه برای اجرا در فضای داخلی طرفداران زیادی ندارد و مناسب فضاهای داخلی نیست. در واقع این پله‌ها می‌بایست در فضای بزرگ و خارجی اجرا شوند که این مورد نیز دست طراحان را می‌بندد.

 

 

 

 

استفاده از پله استیل دست‌ساز در صنعت ساخت‌وساز

 

شرکت استیل فاطر قادر خواهد بود که پله استیل دست‌ساز را در حجم بالا درزمانی مشخص برای سفارشات گوناگون آماده نماید. یکی از ویژگی‌های بارز شرکت رامادُر در میان سایر رقبا، توانایی طراحی پله استیل دست‌ساز مهندسی‌شده برای هر فضایی می‌باشد.

 

در نظر داشته باشید که کلیه سفارشات پله استیل دست‌ساز بدون تأخیر در زمان مشخص ارائه می‌گردد. پله استیل دست‌ساز دارای کیفیت بالایی است و سبکی جدید را در فضای شما پدید می‌آورد. به‌کارگیری پله استیل دست‌ساز یکی از موارد کاربردی در ساخت‌وساز است.

 

انتخاب سبک و طراحی درست پله استیل دست‌ساز، بخش مهمی از روند طراحی می‌باشد.

 

مهندسین شرکت استیل فاطر با ارزیابی و اندازه‌گیری دقیق و با به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته برشی، پله‌های استیل دست‌ساز متمایز و استانداردی برای شما تولید می‌نمایند.

 

 

 

 

•    ارزیابی طرح: ما در این مرحله محیط شمارا بازدید و ارزیابی می‌نماییم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای پله استیل دست‌ساز برای شما رقم بزنیم.

 

•    مدل‌سازی: طراحان ما به‌منظور تولید پله استیل دست‌ساز، بعد از بازدید محیط، طرح 3D پله شمارا بر روی نرم‌افزار پیاده‌سازی می‌نمایند و قبل از اجرا، محیط را برای شما شبیه‌سازی می‌کنند.

 

•    تولید: پس از تصویب طرح، مرحله تولید پله استیل دست‌ساز آغاز می‌گردد

 

•    نصب و راه‌اندازی: پس از تولید پله استیل دست‌ساز، تیم نصب شرکت استیل فاطر، پله استیل دست‌ساز را در محل، نصب می‌نمایند و اکنون پله استیل دست‌ساز شما آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

 

کاربرد پله استیل حول محور

 

این نوع پله استیل در اماکن تجاری واداری استفاده می‌شود که فضای کمی برای انتقال افراد از یک سطح به سطح دیگر دارند. برای اجرای پله استیل حول محور استیل فاطر معمولاً از لوله استیل 10 در مرکز پله و از انواع پروفیل و ورق برای اطراف کف پله‌ها استفاده می‌شود. زیبایی و ایمنی از فواید پله استیل حول محور رامادر می‌باشد.

 

برای پوشاندن روی کف پله از انواع چوب و شیشه سکوریت می‌توان استفاده کرد. در این نوع پله استیل از یک محور میانی استفاده می‌شود که پله‌ها از بالا تا پایین در حول آن شکل می‌گیرد و معمولاً با توجه به پلن طراحی‌شده بعد از هر 12 پله یک دور حول محور می‌چرخد. درواقع این محور نگه‌دارنده هر مرحله از مارپیچ پله استیل حول محور است.

 

در این حالت پله استیل حول محور پهن، حدود 90 – 180 درجه به‌نوبه خود می‌چرخد. این نوع پله می‌تواند در فضای کم طراحی گردد که به‌صورت خیلی تنگ طراحی می‌شود ولی طرح بازتر آن زیبایی چشم‌نوازی خواهد داشت. درراه پله استیل حول محور یا منحنی شکل، زیبایی یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن است.

 

در این حالت قوس از ابتدا تا انتها به یک‌سو می‌باشد. از پله استیل حول محور با زیبایی طبیعی که دارد، ترجیحاً برای استفاده در خانه و برنامه‌های دفتر استفاده می‌گردد. تیم ما از متخصصان باتجربه تشکیل‌شده است و به شما این اطمینان را خواهند داد که هر آنچه شما نیاز خواهید داشت را با بالاترین استانداردها مهیا نمایند.

 

شما می‌توانید پله استیل حول محور موجود در ذهنتان را با طراحان شرکت رامادر در میان بگذارید و آن‌ها رؤیای شمارا به واقعیت تبدیل می‌کنند.

 

 

قیمت پله گرد استیل-قیمت پله گرد-قیمت پله پیچ

 

رامادر مجری انواع طرح های پله گرد می باشد. پله پیچ اصطلاح دیگری از پله گرد می باشد که در بین مردم رواج دارد و در قیمت پله پیچ و قیمت پله گرد استیل تفاوتی وجود ندارد. می توانید برای آگاهی دقیق از انجام پروژه و قیمت پله گرد استیل با کارشناسان فروش در تماس باشید تا علاوه بر روند اجرای پله گرد درباره قیمت پله گرد اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

•     قیمت پله گرد استیل به موارد بسیاری بستگی دارد و رامادر با تضمین بالا بودن کیفیت، قیمت بسیار مناسبی رو شامل می شود.

 

•     دارا بودن دانش تخصصی در این زمینه توسط تیم تولید و نصب پله استیل ارائه طرحی مناسب برای منزل شما

 

•     مطابقت استیل بکار رفته در پله استیل با استانداردهای جهانی

 

•     دریافت مشاوره‌های لازم قبل از سفارش از کارشناسان مجرب شرکت رامادُر

 

•     تمایز غیرقابل‌انکار سازه‌های پله استیل شرکت رامادُر با سایر تولیدکنندگان در بازار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =