میز استیل

میز جلومبلی و عسلی استیل

میز استیل :

میز استیل امروزه یکی از پر کاربردترین میز در منازل ، فروشگاه ها ، ادارات ، شرکتها ، صنایع تولیدی ، کارخانه ها و کارگاه های صنایع غذایی میباشد . اما آیا میتوان در بازار میز استیل دلخواه و مناسب کاربریمان را بیابیم؟

شاید تعدادی از این میز ها را بتوان یافت اما در بیشتر موارد با توجه به شکل و دیزاین مکان نمیتوان میز های آماده و پیش ساخته شده را استفاده کرد . پس تنها راه ساختن میز استیل است . کهن استیل ساخت میزهای دکوری استیل ، صندلی استیل ، میز غذا خوری ، میز نان خوری ، میز اداری ، میز بار ، میز دفتر ، میز جلو مبلی ، میز جلو مبلی استیل ، میز جلو مبلی شیشه ای ، میز جلو مبلی و عسلی ، میز دفتری ، میز دکوری ، میز رستوران و میز زیر تلفنی را با ظرافت و دقت زیاد برای شما انجام میدهد . نمونه های مختلفی برای میز استیل وجود دارد . بعضی از میز ها هم تماما از جنس استنلس استیل نیست و طراحان خوش ذوق و خلاق آن را جهت زیبایی بیشتر و همچنین هزینه کمتر با متریال دیگر مانند چوب، سنگ ، شیشه و … ادغام میکنند . خوش حال میشویم برای ساخت میز استیل در طرح و رنگهای مختلف به شما مشاوره بدهیم.

صندلی استیل :

صندلی های استیل معمولا برای مکانهای لوکس ساخته میشوند البته نسبت به زیبایی که  صندلی های استیل دارند هزینه ساخت آنها بسیار مناسب میباشد و همین امر سبب شده که گرایش به صندلی استیل در فروشگاه ها ، کافه ها ، رستورانها و تالار ها زیاد شود.صندلی استیل در طرح ها و رنگهای مختلف ساخته میشود که نمونه هایی از آن را در همین صفحه میتوانید مشاهده کنید.

قفسه استیل :

قفسه زیبا ی مغازه ها ، قفسه های فروشگاه ها ، قفسه نمایشگاه ها و دیگر قفسه های فلزی چون در دید مستقیم مشتری هستند تاثیر بسزایی در دیزاین مکان دارد.

اما در بعضی مکانها نیز نیاز است که قفسه ها به غیر از زیبایی ضد زنگ هم باشند مانند: قفسه حموم ، قفسه بندی سالن قارچ ، قفسه سرد خانه و … .

ساخت قفسه انبار ، قفسه رگال ، قفسه طلایی ، قفسه شکلات فروشی و دیگر قفسه های استیل در طرح و رنگهای مختلف را به تیم حرفه ایه کهن استیل بسپارید. و از کیفیت و ظرافت سازه های استیل ما لذت ببرید. نمونه کارهای قفسه های استیل ما در همین صفحه موجود میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =