معرفی انواع مدلهای میز جلو مبلی جدید

میز جلو مبلی جزئی جدایی ناپذیر و مهم در دکوراسیون خانه و تکمیل کننده سرویس مبلمان است. هیچ مبلی بدون میز جلو مبلی و عسلی کامل نمی شود. علاوه بر اینکه میز جلو مبلی از نظر ظاهری می تواند تکمیل کننده فضا باشد، عملکرد و کاربرد مثبت آن در خانه را هم نباید نادیده گرفت. با مبل و دکور همراه باشید تا با انواع مدل میز جلو مبلی آشنا شوید. میز جلو مبلی مدرن، میز جلو مبلی کلاسیک، میز جلو مبلی وکیوم و ام دی اف، میز جلو مبلی ترک،کیز جلو مبلی چوبی و … از انواع میز جلو مبلی هستند که در ادامه جدیدترین آنها را مشاهده خواهید کرد.

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی کلاسیک : در خانه هایی با دکوراسیون به سبک کلاسیک، از میز جلو مبلی سنتی و کلاسیک استفاده می شود. جنس بکار رفته در این مدل، از چوب منبت کاری و تزیین شده است که طرفداران بسیاری دارد و یادآور گذشته هستند. میز جلو مبلی کلاسیک به دلیل هنرهای انجام شده بر روی چوب آن دارای هزینه نسبتا بالایی هستند.

 

میز جلو مبلی استیل : از زیباترین مدلهای میز جلو مبلی مدل استیل است که معمولا با سِت سرویس مبلمان سفارش داده می شود. اما در بعضی مدلهای ترکیبی این قانون نغض می شود. یک مبل راحتی 7 نفره با یک میز جلو مبلی استیل یا برعکس. می تواند در نوع جالب و البته جسورانه باشد.

میز جلو مبلی مدرن : میز جلو مبلی مدرن در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود و نسبت به باقی سبک های میز جلو مبلی طرفداران بیشتری دارد چرا که همخوانی بیشتری حتی با دیگر سبک های دکوراسیون به وجود می آورد.  میز جلو مبلی مدرن دارای ظاهری ساده و با خطوط منظم است و زیبایی و عملکرد را کنار هم پیش می برد.

 

میز جلو مبلی چوبی سبک روستیک : میز جلو مبلی به سبک روستیک ظاهری روستایی و قدیمی به وجود می آورد. از متریال چوب ساخته می شود ولی الگوهای طراحی آن نسبت به میز جلو مبلی مدرن و کلاسیک ساده تر هستند. استفاده از چوب طبیعی و حفظ ساختار و ظاهر آن در جذابیت نمای این مدل بسیار تاثیر گذار است. بعضی از مدل جلو مبلی های روستیک بصورت ترکیبی با فلز ساخته می شوند. معمولا صفحات میز چوب طبیعی و پایه ها فلز هستند.

میز جلو مبلی چند طبقه : همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید یکی از گزینه های پیش روی شما در انتخاب مدل میز جلو مبلی، مدل چند طبقه است. زیبایی این مدل به خوبی در دکوراسیون نشیمن این تصویر مشخص است. این مدلها در کنار زیبایی جنبه کاربردی تری نسبت به بقیه مدلها دارند و اگر طبقه ها چرخشی باشند فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.

با استیل فاطر همراه باشید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =